дәрігер дана - балапан мультфильм

페이지 정보

작성자 Ciara Ridgley 작성일24-11-18 07:18 조회14회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
дәрігер дана - балапан мультфильм [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=нұрсұлтан+нұрберди
 
 
нұрсұлтан нұрбердиев жылама жылама - бекарыс толқынбек все песни скачать [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=7.1.2.1+әдеби+шығармад
 
 
7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау - кейіпкер бейнесін талдау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=интернет-оқыту.+қаш
 
 
интернет-оқыту. - қашықтықтан оқыту программалары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
барлық билік кеңестерге - ресейдегі қазан төңкерісі және қазақстандағы саяси өмір [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=қыздырғыштың+темпе
 
 
қыздырғыштың температурасы 500 к - қыздырғыштың температурасын табу [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
Оқу мақсаттары 7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік. тұрғыдан талдау; 7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау. Сабақ. мақсаттары. Кейіпкер бейнесін гуманистік тұрғыдан талдайды; Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды; Қолданылу ерекшелігін талдайды. Тілдік мақсат Ақынның шеберлігін танытатын сөз қолданыстары: ауыспалы. Тапсырма. №1 «Датым бар» әдісі. Шығармадағы кейіпкердің әрекетін танытатын. жолдар ұсынылады. -Махамбеттің қандай адам екеніне баға. бересіңдер. 1.Туған елім, еңселім, Бостандыққа шақырып ем. 7.1.2.1.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. 1. 8.Сөздің пірі – Сүйінбай. 1. 9.Айтыстың ақиығы. 7.2.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру. 1. Сәйкес оқу мақсаты. тұрғыдан талдау. 7.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор. бейнесін анықтау. Сабақтың мақсаты: Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан. талдауды үйренеді. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін. анықтайды. Құндылықтарға баулу. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту7.2.1.1. Т/Ж 2 Әдеби шығармадағы болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. А/И4 Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу Б/С2 Әдеби жанр түрлерінің даму барысына жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру Әдеби шығармадағы болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды. Шығарм. Тәмпіш қара. Т/Ж 2 Әдеби шығармадағы болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. А/И4 Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. Барлық оқушылар орындай алады: 1. Кейіпкерге заманауи тұрғыдан баға береді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады 1-тапсырма.Шығармадағы Шаншатайдың іс-әрекеттері арқылы бейнесіне заманауи тұрғыдан баға беріңдер. Әдеби шығарманың мазмұнын түсінеді;; шығармадағы тұлғалық болмысты танытатын жолдарды анықтайды;; кейіпкер бейнесін гуманистік тұрғыдан талдайды.Қашықтан оқытудың тиімділігі Стратегиялық проблемалар жөніндегі мамандар қашықтан оқыту формасын ХХІ ғасырдың білім беру жүйесі деп атап жатыр. Бұл күні оған үлкен мән беріліп отыр. Қашықтықтан оқыту тек оқушылардың емес, ата-аналардыңда белсенділік-терін оятты, оған дәлел ретінде 2 сәуірде өткен жалпы ата-аналар жиналысын айтуға болады. Қашықтықтан оқыту – бұл қашықтықта оқыту нысаны, қазіргі заманғы қашықтан оқыту технологиясын көздейді, студенттің өз бетімен интерактивті режимде. Қашықтықтан оқыту тек оқушылардың емес, ата-аналардыңда белсенділік-терін оятты, оған дәлел ретінде 2 сәуірде өткен жалпы ата-аналар жиналысын айтуға болады. Курс бес модульден тұрады: қашықтан оқыту ерекшеліктері, оқуға тарту, ақпараттық-техникалық құралдары, кәсіби ынтымақтастық, ата-аналарды педагогикалық қолдау. ИНТЕРНЕТ ЖЕЛІСІДЕГІ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ. Оның техникалық және әдістемелік аспектілері. 2. Қашықтықтан оқыту – білім берудегі. Мақсаты: ата-аналар мен оқушыларға қашықтықтан оқытудың ерекшеліктерін түсіндіру КОМПЬЮТЕРМЕН ЖӘНЕ ИНТЕРНЕТ ЖЕЛІСІМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ КЕЗІНДЕ ҚАУІПСІЗДІКТІ.1917 ж. Қазан төңкерісі және оның Қазақстандағы қоғамдық-саяси өмірге әсері (1-бөлім) 12:30. Уақытша үкіметтің. Хх ғасырдағы ең ірі саяси оқиға. Қазан төңкерісінің қозғаушы күштері ол жұмысшылар,салдаттар,шаруалар болды. Ал қазан төңкерісінің себебі халықтың жағдайының төмендеуі, аштық, Уақытша үкіметтің шарасыздығы себеп болды. Ресей мен Қазақстанның саяси өмірінде соңғы үрдіс басымдыққа ие болды. Петроград Кеңесінің Президиумы өз кезегінде халықтың қажетті қолдауына ие болды, губерниялар мен уездерге тікелей халықтық үкімет Кеңестерді құруға шақырған жедел хаттар жіберді. Мұндай әрекет революцияның жеңісін бекіте түсу үшін қажет болды, лекарства в аптеках москвы ферматрон речной трамвайчик по москве реке от киевского вокзала расписание өйткені бұл ақпан жеңісін сақтап қалуға және буржуазияның барлық биліктерін шектеуге белгілі мөлшерде жағдай туғызатын еді. Қазақстандағы қос өкімет және оның ерекшеліктері:Атқару комитеттерін құру да, Кеңестерді құру ісі 1. саясаттағы басты орын жалпыресейлік мәселелерді және бірінші кезекте билік пен елдің болашақ.Қыздырғыштың температурасы 500 К, жылу машинасының ПӘК-і 0,44-ке тең. Тоңазытқыш температурасы. спросил от aiko в категории Наука, Техника, Языки. Google+ Twitter Email Идеал жылу машинасында қыздырғыштың абсолют температурасы салқындатқыш температурасынан 3 есе көп болса, онда оның ПӘК-і. спросил от aiko в категории Наука, Техника, Языки. 0 голосов. Идеал жылу машина қыздырғыштың температурасы. Идеал жылу машина қыздырғыштың температурасы 117°С, ал тоңазытқыштың температурасы 27°С.
туған жер мақала
бұқар жырау қалқаманұлы
469 бұйрық 51 қосымша
️ ежелгі адамдардың өмірі мен еңбек құралдары
сөздерді буынға бөлу қмж

.
==============================================================

~~~~~ тұрақты экологиялық даму ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.